Sunday, January 17, 2010

it's been a long time.

Har haft ett rejält uppehåll sen jag flög till USA igen.. men men.. haha.
Har haft en trög månad över jul eftersom jag varit hemma i Värmland under jul och nu försöker jag ta mig tillbaks... men man är så hjälplös här utan körkort... så måste vänta tills jag får skjuts till närmsta stad för att ta tåget hem!

Har iallafall smidit lite nya planer då jag gett upp att vara en bland de 100.000 andra jobbsökande människorna i Stockholm. Nu ska jag ge mig in i IT branschen istället. Datanörd som jag är passar det nog mig rätt bra. Det bär av till Dublin, Irland. Ska joina det svenska teamet på IBM i Blanchardstown! :) Ska bli underbart att flytta utomlands igen. Saknar väl dock Kalifornien rätt så mycket.. men nu är det dags för ännu en upplevelse! Råder verkligen alla att nångång bo utomlands.. gör det medans du är ung dock, i framtiden kan du bli fast och förlora äventyrslusten.. :)

Nu iallafall så är planen att komma hem på Tisdag morgon.. Förhoppningsvis händer det mer då och jag uppdaterar med foton osv.

Fick även min Croke Park biljett till Westlife igår... 5th of June, 2010!


LATER!

No comments: