Sunday, November 8, 2009

beautiful day..

Tog vår första måltid på In&Out såklart. Billigt och bra... USA:s motsvarighet till Max. Ser dock rätt gross ut..

Vaknar sen och kliver upp kl 9.00 på morgonen och får den här synen.. Varför inte!?


Efter en heldag på Camarillo Outlet. Köpte Ed Hardy parfym åt min farmor. Sen köpte jag två skjortor och ett par pyjamasbyxor som är asköna och sen en tröja från Ralph Lauren och en keps från Calvin Klein, kunde inte avstå. Allt det för 150 dollar! :) Shopping här är farligt.. Gick in på Abercrombie & Fitch, där kan man ju spendera hur mycket som helst, men köpte inget, känns för hårt o dra kreditkortet för mer kläder, dock behöver jag lite inför vintern i kalla Sverige och speciellt när det är så billigt.. :P

Lunchade på Olive Garden. Fyfan vad jag älskar deras mat! :D Så gott! Tog en Chicken Shrimp Carbonara. Bara för 120 kr! :D


Nu ikväll åkte vi även och käkade Frozen Yoghurt.. Tog asmycket.. det var lösvikt man tog allt i och Julie bjöd mig och Patrik! Tog Cookies & Cream, Chocolate och Vanilla.. strössel, chocolate chips, strawberries. Yum!
Jag och Patrik åkte ner till Ventura beach vid solnedgången! Fint.





3 comments:

Ewe said...

loveely =)

Anna said...

meh! shia är visst snygg, kanske inte den snyggaste bilden.. ;)

när kommer du hem? :P

Anonymous said...

blogga mera HAHAHAH! love tiff