Saturday, November 7, 2009


Framme i Los Angeles.. fyfan alltså.
I torsdags kunde jag inte sova och vi tog en taxi kl 3.30 till Arlanda och flyget gick 6.00 till Amsterdam, Schiphol. Schiphol airport är fan den värsta flygplatsen jag varit på. Sålde inte ens nån normal mat med smörgåsar och skit och sen var man tvungen o gå genom röntgen i boarding gaten istället. Cp. och KLM ska jag aldrig åka igen. Holländarna som var flygvärdinnor fatta ju inte ens engelska och man förstod inte deras engelska. Maten var äcklig. Smörgåsar med russin och päron och nån smörgås med smält ägg och cheddar. Jätteäckligt. Sen till middag nån smaklös curry chicken, asian cuisine. Nej nej. Inga tv skärmar heller. Somna lite till och från iallafall.

Landade iallafall på LAX kl 12.30, 21.30 svensk tid. Men jag lyckades hålla mig vaken till 21 på kvällen här sen kom Patrik och Bandit (katten) in och väckte mig 9.00AM.

Idag ska vi väl shoppa och ligga vid poolen tror jag. :)

No comments: